05 august 2011

Masina galbena de pompieri

INTOARCEREA LA JURNALUL DE CALATORIE

Cel mai greu cand te apuci de scris dupa doua luni de pauza este
inceputul. Multe se schimba in doua zile d-apoi in doua luni. Am sters
cateva elemente din articolul trecut ca nu mai sunt de actualitate. S-au
vorbit vorbe, s-au trimis mailuri, am dat examene si am luat promovarea.
Viata a devenit mai frumoasa. Costel s-a casatorit, si eu sunt nashu’. A
venit masina de brodat. Ma lansez in afaceri. Am fost in delta si am prins
peste dar nu am ajuns la mare. Si in Carul cu Bere au o masa cu dozator
de bere ca in Praga. Despre toate astea poate ca o sa scriu mai incolo dar
deocamdata am alta poveste de povestit.
Ma intorc la jurnal. In ultima vreme am cam luat-o razna. Mai putina
aventura si mai multa filozofie si politica care uneori ca sa fim sinceri a
fost ieftina. Nu e usor sa stai intr-o baza de cinci mii de metri patrati
saptamani in sir. Cate lucruri interesante se pot intampla? Si ca fapt divers
asta e o explicatie si nu o scuza.
Dar in articolul asta nu e vorba de filozofie si nici de politica. Bine, nu
asa de multa. E vorba despre o aventura in Sahara petroliera. Acum am
barba si mi-e asa de dor de o bere ca nu ma pot opri din baut apa. De ceva
vreme aveam in cap fragmente din povestirea care urmeaza dar doar
acum am avut ceva vreme sa scriu. Dar sa incepem cu inceputul...

Niciun comentariu: